Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o poinformowanie nas o tym poprzez wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mail: sklep@allspark.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym proszę zawrzeć wszystkie poniższe informacje, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację:

  • data zakupu
  • data stwierdzenia wady
  • nazwa/numer reklamowanego produktu
  • opis wady

Możesz również skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego, który znajduje się do pobrania na dole strony.  W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji oraz dowodu zakupu.  O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową. Po otrzymaniu zgłoszenia możemy poprosić cię o odesłanie reklamowanego produktu. Prosimy, aby był on CZYSTY I SUCHY.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym

Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu w Woli Batorskiej, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.

POBIERZ DRUK REKLAMACYJNY